miercuri, 20 august 2008

Unii duc lipsa de originalitate...

Am remarcat pe minunatul blog al lui slim_boy2008( nu precizez numele blogului ca nu am chef sa-i fac reclama) cum imi fura articolele fara incetare ca si-n in clipul de mai jos cu Akon. Si alt lucru pe care l-am observat a fost greselile gramaticale inexces pe care i le-am corectat cand am avut parola blogului sau. Tot ce-l rog este sa invete sa fie un blogger bun fara sa se mandreasca cu articolele altora si sa-si creeze articolele sale care nu se mai regasesc fix in aceeasi forma pe alte site-uri. Succes!

2 comentarii:

mily spunea...

Aici ai gresit. Nu unii duc lipsa de originalitate... aproape toti, in ziua de azi, nu mai avem cum sa ne mandrim ca suntem "originali". Ai o idee si a doua zi descoperi ca deja au mai avut-o alti 5... >.>

Edy spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.